donderdag 28 februari 2013

Verjaardagscadeautjes


Het is  niet altijd even makkelijk om originele cadeaus te bedenken....
Het toeval wil dat mijn beste vriendinnen bijna gelijktijdig verjaren, ik ben dan ook helemaal in de verjaardagsstemming!
Cadeaubons vind ik persoonlijk nogal saai. om jullie een paar voorbeelden te geven zal ik zeggen wat mijn cadeaus voor hen waren :D


Voor Mara vond ik een snapback* wel een leuk idee, voor Charlotte ging ik een totaal andere weg op.....
Aangezien Charlotte #verslaafd# is aan oranje m&m`s had ik een doosje vol van deze m&m's,  9 kaartjes en 14 ballonen meegenomen ,.... al deze kleine dingen zorgde voor een tof geheel ;)
Ze kregen beide ook een snorrenketting. 

Zo, dit waren de dingen die ik had gegeven nu nog een paar andere ideetjes:
-make-up, nagellak, maskertjes,....* girlstuff* <3
-een kleurrijke tas .
-een een pakketje van de body shop met bodylotion, zeepjes, bruisballen, badparels,.....
-verras iemand met de mooiste zelfgebakken taart of cupcakes.
-ben je blut ? Maak haar huiswerk dan voor een hele week :p
 en voor je het zou vergeten een kaartje is een must-have!
xoxox Maelle
*Snapback = Pet

Geen opmerkingen:

Een reactie posten