vrijdag 5 april 2013

Muziek voor de vakantie

Alhoewel de vakantie al bijna voor de helft gedaan is, heb ik vandaag een artikeltje voor jullie met goeie muziek waar je helemaal blij van wordt en je eens goed op kunt laten gaan. Alleen of met je vrienden, met je koptelefoon of je speakers op het hardste volume, het kan allemaal!
Ik heb een lijstje van een aantal nummers opgesteld. Met nummers van nu, en nummers van vroeger. Maar ik ben er zeker van dat iedereen er wel een favorietje tussen kan vinden!




 Als eerste heb ik een liedje van een dame die jullie waarschijnlijk kennen van iCarly! Het is Miranda Cosgrove met Headphones on, niet echt een bekend liedje maar zalig om te luisteren met je "headphones on"










De volgende is van 5 (knappe) Britse jongens, met al enkele records op hun naam. Ik heb het over One Direction natuurlijk! De populaire boyband heeft een hele bende fans (directioners) maar helaas ook een heleboel haters... Zelf was ik nooit echt een fan van hun muziek maar dit liedje heeft zachtjes aan mijn mening veranderd over hen en ik begin echt een fan te worden. Het is 'One Way or Another', ze hebben de videoclip zelf opgenomen en de opbrengst van de verkoop gaat naar het goede doel Comic Relief. Ben je geen fan van One Direction? Ik zou je toch echt willen aanraden om naar het liedje te luisteren! Het is misschien "maar" een cover, maar het is echt een meezinger!

Dit is 'oude goude' uit 1992. 'Friday I'm in Love' van The Cure. Ze hebben een hele hoop fantastische liedjes en zijn zeker de moeite waard om eens te YouTuben ;). Dit is een echte meezinger en je wordt er zeker vrolijk van!!










De volgende is ook al een oud liedje, maar komt nog geregeld op de radio en wordt ook wel eens op tv gebruikt. Het is 'The One and Only' van Chesney Hawkes. Het liedjes is uit 1991. Zegt het je niets? Beluister dan snel het liedje en ik ben er zeker van dat je het gaat herkennen!









David Guetta mag natuurlijk ook niet ontbreken in deze lijst! Maar ik vond het zo moeilijk om te kiezen! Uiteindelijk is het 'Turn Me On' ft Nicki Minaj geworden.











Nummertje 6 in de lijst is Taylor Swift met 'I Knew You Were Trouble'. Geen fan? Begrijpelijk. Wel fan? Ook begrijpelijk. Zelf wisselt het wat af bij mij, haar liedjes zijn goed maar de manier waarop ze aandacht zoekt in de media vind ik nogal kinderachtig... Maar dat wilt niet zeggen dat ze geen goede zangeres is natuurlijk! Klein weetje: Taylor heeft zelf bevestigd dat het liedje over haar ex (en hottie van 1D) Harry Styles gaat. Hun relatie was na amper een maand al verleden tijd... 




Deze maakt de hitlijsten momenteel onveilig en staat op nummer 2 in de MNM50! Je herkent het misschien ook wel als introliedje van de MTV show Snooki&Jwoww. 'I love it' van Icona Pop.











Ook al lassen ze binnenkort een pauze in, 'Don't You Worry Child' is een echt feestnummer!













Deze is al enkele jaartjes oud maar iedereen kent hem wel! En perfect vakantie liedje! De 'Lazy Song' van Bruno Mars. Weetje: op 17 oktober komt Bruno Mars naar het sportpaleis met zijn Moonshine Jungle Tour. Er zijn nog enkele tickets verkrijgbaar!









Nicki Minaj zit 2 keer in de lijst! Hier met 'Starships'













We zitten net over de helft! Op 11 staat Flo Rida met 'Whistle'.













Ook de volgende heer staat er 2 keer in! Will.i.am en Britney Spears met 'Scream and Shout'.













Een goude plaat is de volgende! Het is 'I gotta feeling' van de Black Eyed Peas!!













'Tik Tok' van Ke$ha kan ook niet ontbreken!














Lady GaGa met haar MONSTERhit 'Pokerface'














We are young van fun. is ook echt een happy-song! Ik vind het een geweldige videoclip trouwens!












Een iets nieuwer liedje is 'Heart Atttack' van Demi Lovato. Een van de beste zangeressen die ik ken!












En hier is Adele! 'Someone Like You' was een blijfertje in de MNM50 en terecht!














En als je u is helemaal wilt laten gaan, is er geen betere plaat dan de 'Gangnam style' !!!














En als laatste heb ik de stoere Avril Lavigne met 'What the Hell'












Het is niet allemaal muziek die over vakantie gaat. Maar wel een mooie diverse afspeellijst voor in de vakantie als je je verveelt of een mini disco wilt houden met je vrienden!
Hope you enjoy
X Charlotte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten