dinsdag 12 maart 2013

Review: Catrice Multi Colour blush




Vandaag heb ik een review van een blush die echt mijn aandacht trok toen ik een bezoekje bracht aan het Kruidvat. Hier mijn bedenkingen...

Ik geef het al meteen toe, dit is mijn eerste blush ooit. Ik zag het nut er niet echt van in tot ik deze P R A C H T I G E blush naar mij zag lachen. Door het vele licht in mijn kamer was het nogal moeilijk om de kleur juist op foto te krijgen... Maar ik ga proberen het zo goed mogelijk uit te leggen.
De blush heeft 4 verschillende pigmenten: Bruin, donkerroos, lichtroos, en heel lichtroos. De combinatie zorgt voor een mooie redelijk koele roze kleur. Geschikt voor alle seizoenen vind ik. Toen ik hem wou swatchen verschoot ik een beetje, hij bevatte niet zoveel pigment als ik eerst dacht, en toen ik hem aanbracht op mijn wangen (heb eerst 3 filmpjes gezien hoe je blush het beste moet aanbrengen haha, ik ben echt een blush-groentje) bevestigde dat mijn gedachte over het pigment. Maar misschien is hij daarom juist zo goed voor tieners, door dat er niet al te veel pigment inzit blijft hij vrij subtiel.
Het patroontje blijft ook mooi als je er met je vingers of kwast overgaat. Bij sommige blushes of oogschaduws zijn dat gewoon oversprays en is die er na 1 veeg af. Maar dat is hier dus niet het geval.
Mijn eindconclusie? Een mooie subtiele koele blush die zeker geschikt is voor tieners die niet te felle make-up willen. En het mooie patroontje maakt het alleen maar beter!
Deze blush kost €3,99 en is te koop bij het Kruidvat.

2 opmerkingen: