donderdag 7 maart 2013

SHOUT OUT - Beautytalk

!Dit is even een tussendoor berichtje!
Ik was daar straks wat aan het rondklikken op YouTube en daar kwam ik deze video tegen. Een winactie die nog loopt (want vaak zijn de winacties die op YouTube staan al lang verlopen). Toen ik een aantal andere video's had bekeken bleek dat ze ook een blog heeft! En ik vind hem echt leuk!
Ik herkende mezelf ook wel een beetje in Josine (het meisje achter de blog). Ze is namelijk ook beginnen bloggen door haar verslaving aan de A W E S O M E  video's van Mascha van Beautygloss.nl. Ze is ook 14 (net zoals ik). Het enige verschil is, is dat ze in Nederland woont. En ik vind het enorm cool wat ze doet. Toen ik wat had rondgesnuffeld op haar blog en YouTube kanaal smste ik direct Maelle (wederhelft van Magnifique Moustache) om te vragen of ik met onze blog mee mocht doen voor deze winactie. Aangezien Maelle altijd wel te vinden is voor een wedstrijd en ook enorm veel van Make-Up enzo houdt mocht ik direct een Shout Out maken! En bij deze is dat dan ook gebeurd! :D We hopen natuurlijk dat we winnen zodat we er leuke video's en artikelen mee kunnen schrijven!

Blog van Beautytalk: http://www.beautytalkkk.blogspot.nl (daar staat ook een link naar haar YouTube kanaal)

X
Charlotte en Maelle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten