donderdag 14 maart 2013

Review: Essence Crazy Volume Mascara (Nieuw)

Vandaag heb ik een review van een mascara. Ik gebruik eigenlijk nooit een mascara omdat ik van mezelf al best lange en zwarte wimpers heb. Ik heb wel al een paar keer een mascara gekocht maar dit is de eerste die ik echt kocht met de intentie om hem regelmatig te gebruiken. Ik koos voor een volume mascara van Essence omdat hij lekker budget-proof is en omdat verlengingsmascara's altijd iets raars doen met mijn wimpers! 

Als eerste wil ik even mijn mening kwijt over de verpakking: Ik vind de verpakking echt zo leuk! Lekker basic in een mooie kleur en groot genoeg om wel een tijdje meet te overleven.
Het borsteltje heeft hele kleine en korte haartjes en een lang borsteltje zodat het bij elk haartje geraakt. 

Hij klontert niet en brengt echt heel mooi aan en zorgt voor een mooie krul. Tegenover vele andere mascara's zorgde hij dus niet voor overlange wimpers die recht naar voor staan. Ja, ik ben echt fan

Toch was het nog even wachten hoe mijn ogen zouden reageren op de mascara. Mijn ogen hebben soms nogal de neiging om te jeuken als ik een mascara of eyeliner op heb, ook al verzekerde de site van Essence mij dat het niet voor irritaties zorgde, je weet maar nooit! Maar in dit geval hadden ze het juist! Na 2u nog geen enkel spoor van lichte irritaties! Feestje! Wat ben ik blij dat ik eindelijk een niet te dramatische (ook al staat op de verpakking 'I love extreme') mascara heb gevonden! 
Eindscore? 10/10 !
Deze mascara van Essence kost 2,59 euro en is verkrijgbaar bij Kruidvat. 

2 opmerkingen: