vrijdag 12 april 2013

2 dagen Efteling deel 2

Dit is deel 2 van min vlogachtige artikel over mijn reisje naar de Eftleing! Om even een duidelijk beeld te geven over waar ik ergens ben in mijn dagboekje: het is half 7 en we gaan naar beneden om te eten! Klik op meer lezen om te weten te komen wat er dan gebeurd! Haha :)
In het hotel kan je reserveren om in het restaurant te eten of in de bar. Het verschil? De bar is goedkoper, je krijgt sneller je eten maar je hebt minder keuze aan gerechten. De laatste jaren eten wij in de bar omdat het eten lekker is en de bediening is er top! Die avond at ik een steak met pepersaus, salade en frietjes. Ik heb geen foto van mijn bord (ik had zoveel honger!) maar ik heb wel een foto van de bar: (die paal staat in het midden van mijn beeld, I know...)
Na het eten lieten mijn broer en ik mijn ouders alleen achter in de bar want we wilden op het laatste moment nog een mini-quiz maken. We hadden van 5 attracties 5 leuke weetjes gezocht. En dan gaven we ze telkens een weetje en moesten ze raden over welke attractie het ging. Wist je dat de Vliegende Hollander 20 miljoen euro kostte en dat de Python 's avonds sneller gaat dan 's ochtends? Ik ben echt leuke dingen te weten gekomen! Ik was echt moe dus ik heb al de foto's op mijn computer gezet zo dat ik terug geheugen vrij had voor de volgende dag en toen ben ik met de muziek nog in mijn oren in slaap gevallen. 
'De ochtend in de Efteling vind ik altijd het leukste! Waarom? Het ontbijtbuffet daar is echt marginaal groot! Je kan er echt alles vinden! Spek, omelet, vers geperst sinaasappelsap, pannenkoeken en croissantjes en nog veel meer! Weeral vergat ik met mijn slaperige kop een foto te trekken. Oh god ik ben echt ZO veel vergeten!! Ik ontbijt bijna nooit. Maar in de Efteling ontbijt ik een half uur lang zonder te stoppen en elke keer opnieuw heb ik er daarna spijt van dat ik zoveel heb gegeten! 
Verder kan ik over die dag niet veel zeggen.... We deden alle attracties en ik merkte dat het toch wat drukker was dan maandag. Er waren meer groepen. Het heeft wel geregend waardoor het om 4u al veel rustiger was! Ik heb ook een aantal souvenirtjes gekocht. Maar die laat ik morgen (of zondag, ik hoop echt morgen!!) zal ik een shoplog (in videovorm?) uploaden. Niet alleen van de Efteling maar ook van wat ik vandaag allemaal heb gekocht in Breda (ja, na 1 dag in Belgiƫ was ik al terug bij onze frietsaus etende vrienden!)
Hope You Enjoy
X Charlotte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten