dinsdag 18 december 2012

Blogs....

Zelf hebben we een hele leuke blog  waar we op schrijven, vooral als uitlaatklep maar natuurlijk ook om je tips te delen met alle andere mensen met een internetverbinding ;).
Ik (de computer/beautyFreak) kan dan ook genieten van een namiddag schrijven, opnemen,reviewen,... Mezelf opsluiten van de buitenwereld en gewoon doen wat ik graag doe! Daar kan ik echt van genieten!! Maar buiten blogs schrijven hou ik ook enorm van blogs lezen! Zo heb ik een paar favoriete blogs/youtube kanalen die ik geregeld bezoek. Het zijn voornamelijk beautyblogs maar ook 1 "technoblog".
Dit zijn ze!

Beautygloss

Beautygloss is een blog die ik al het langste volg! De blog wordt gerund door Mascha Feoktistova, een Nederlandse dame van 26 jaar die vorig jaar 'Zakenvrouw van het Jaar' werd met haar blog. Eerst kende ik haar alleen van haar (geweldige) tutorials op YouTube maar toen ik ontdekte dat ze ook een echte blog had ben ik haar echt intensief gaan volgen! Dagelijks komt er zeker 1 (soms 2) artikel(s) online. En om de 2 dagen ook een video, dat kan vanalles zijn. Soms is het een tutorial, een shoplog, een filmpje met haar favoriet producten van het moment,... Om af te sluiten, als je een echte beauty liefhebber bent is deze site zeker een bezoekje waard!


Beauty Beats Brains

Deze blog vind ik persoonlijk echt iets hebben! Hij staat onder leiding van Eva-Lynn, een 16-jarige beautyblogster. Ik ken haar blog nog niet zo lang ik leerde haar blog kennen toen ik (weeral) wat aan het snuffelen was naar leuke blogs en toen kwam ik deze tegen! Ik weet niet wat het is, maar ik vind het gewoon echt een leuke blog!

TechfastLunch&Dinner

tldtoday

Aaah!!!! De "technoblog". Ik vond deze blog toen ik opzoek was naar goede reviews van de iPod 5 en toen stootte ik op een filmpje van deze site. Je vindt er vooral reviews over Apple/Gaming. Ook verschillende smartphones en hoesjes komen aan bod. Wat ik vooral leuk vind is dat ze bijvoorbeeld een iPad en een  Galaxy Tab vergelijken door ze PAL hetzelfde te laten doen op hetzelfde moment. Ik ben er echt al veel leuke dingen tegen gekomen! Let wel, dit is een Amerikaanse blog die (helaas) geen Nederlands praat :p Hij praat ook redelijk snel maar de beelden spreken meestal voor zich. Oja, hou je van unboxing video's ? Dan ga je hier veel leuke video's tegenkomen !! ;)

Have Fun !
-C-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten