maandag 24 december 2012

Christmas Look

Allereerst...

Merry Christmas and a Happy NewYear ! 
May all you wishes come true!

Het is vandaag Kerstmis! Ik vier het elk jaar bij mijn ene oma en dat vind ik ZO leuk! Met zijn allen samen zijn, al het eten (ik ben een echte vreetzak), de pakjes,... Maar wat ik ook enorm leuk vind is het klaarmaken van jezelf zeg maar. Je kleren kiezen, je haar mooi doen, je nagels een leuke kleur/print geven, ik vind dat gewoon ZOOOOO leuk! Klik op Lees Verder voor de outfit&co



 Hier een collage van mijn kerst/nieuwjaarsoutfit:
  Mijn kleedje en blazer komen alle 2 van de H&M en kosten samen zo'n kleine 75 euro. Ik vind de steentjes (ik weet de naam niet precies) echt zoo cool! En ik ben enorm blij met het kleedje! Want ik heb een redelijk moeilijk figuur voor kleedjes want ik zie er nogal snel erg dun en lang uit in de meeste kleedjes. Daaronder draag ik een zwarte panty en botjes met veters en een hakje.
De ketting komt van de Six en de oorbellen heb ik zelf gemaakt. Ik heb ook nog een 2e gaatje en daar heb ik (in hetzelfde blauw als dat van de ketting) een diamantje ingestoken uit de Hema. 
En dan de nagels.... Ooooh! Ik had deze al enorm lang klaarliggen maar ik mocht ze van mezelf pas gebruiken met Kerstmis. Het zijn nailpatches van de Hema. Dat zijn eigenlijk stickers die je over heel je  nagel plakt en de rest veil je er af zeg maar. Ik heb niet de mooiste vorm nagels want ik was vroeger en zware nagelbijter. Ondertussen ben ik daar al wel een tijd vanaf maar met de examens heb ik ze allemaal weer afgeknauwd... Daardoor was het kleinste maatje nog steeds te groot voor mijn pink. En dan wordt het echt prutsen! Maar over het algemeen vind ik ze toch echt mooi en ik hoop dat ze het tot nieuwjaar kunnen volhouden! Deze nailpatches kosten 3,50 euro bij Hema.
Wat betreft mijn haar en make-up heb ik mijn haar gewoon los en gekruld (zo is mijn haar altijd eigenlijk) en mijn ogen heb ik een wing met mooie zilvere oogschaduw gegeven (komt nog een apart artikel van net zoals van de Nailpatches!)
Zo dit is mijn kerstlook van 2012

X
Charlotte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten